[Я їду в Словаччину ]

Мій шлях до Словаччини

4. Перші нюанси

 

 

На апостиль потрібно подавати оригінали документів,
або, якщо вони повторно видані, вони мають бути легалізовані.

 

 

 

Мої вітання
Отже, в продовження попереднього допису і в довершення теми відновлення втрачених чи зіпсованих свідоцтв про народження та шлюб, розповім про перші нюанси.

Одержати повторно видане свідоцтво про народження (чи шлюб) можна тільки в тому РАЦСі, де отримували оригінал. Отже, якщо він в сусідній області або не дуже в сусідній, як це було в мене, є 2 варіанти його отримати. Відвідати родичів та особисто завітати до місцевого відділу державної реєстрації актів цивільного стану, та впродовж дня отримати потрібне свідоцтво. Або ж надіслати листа-запит до відділення РАЦСу та отримати його поштою.

 

 

 

Обидва випадки виготовлення документів обійдуться, як писалось раніше, в 51 коп. державного мита.

 

 

 

Я обрав перший варіант і за добу встиг завітати та повернутися з батьківщини, чудового краю Прикарпаття (Івано-Франківська обл.). Це додало витрат в загальний кошик, проте я дізнався багато цікавого, про що мені не розповіли при повторному отриманні свідоцтва про народження сина. А саме: для подачі на апостиль потрібно мати оригінали документів, або, якщо вони повторно видані, вони мають бути легалізовані. Що мається на увазі. Що після отримання від місцевого або районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану свідоцтва, його потрібно завірити в Обласному відділі РАЦС - легалізувати. І саме такі документи будуть прийняті до постановки апостилю. Легалізація відбувається "безкоштовно". Власне таки безкоштовно, проте мене попросили сплатити рахунок на суму 120грн., що за прайсом відповідало наданню консультаційних послуг. Що я зробив без вагань, адже перш ніж відправити мене платити, у мене поцікавились, а навіщо мені взагалі ці свідоцтва. Відповів просто - для подачі на апостиль та виїзду закордон. Мені провели роз'яснення, що потрібно (власне питання легалізації), та як і де це зробити.

І я все встиг за 1 день, навіть за пів. Адже подавав я заявку на поновлення свідоцтв в районний відділ РАЦС перед самим обідом. Отримав одразу по обіді з роз'ясненнями та сприянням у відвіданні Обласного відділення (чого не було в випадку з отриманням свідоцтва сина в Житомирській обл. =( ). Повернувшись додому, я завітав до місцевого обласного відділу РАЦС з питанням, - де і як я можу легалізувати повторно видане свідоцтво. Та отримав відповідь "де" та "коли" =(. В Житомирській області на це іде більше часу, ніж в інших. Подати документи потрібно в першій половині дня, а забрати їх можна в другій. Отже, мінімально, приблизно 3 години на те, на що в Івано-Франківській пішло ледь не 15 хвилин.

Нагадаю перелік документів для отримання виду на проживання, який вам потрібно надати. Паспорт закордонний (копія першої сторінки, має бути дійсним щонайменше ще 1,5 роки). Свідоцтво про народження (ваше та дітей). Свідоцтво про шлюб. Довідка про несудимість(дійсна впродовж 90 днів). Про це та інше читайте в попередньому дописі "Пригоди почались". Ну а наскільки вдало продовжилась ця історія з документами вже в наступному дописі Головне не зупинятись.

Як завжди, ваші думки та коментарі важливі для мене і не тільки. Буду вдячний за розповсюдження в соц.мережах. Далі буде...

Чи був корисним для Вас цей допис? Так Ні

Читайте також

Категорія: Мій шлях до Словаччини | Переглядів: 2853 | Додав: TheFliros | Теги: мій шлях
догори